30 junio, 2007

Jack Bauer y Chloe O'Brian en los Simpsons




Mi sobrina Alma me ha mostrado el capítulo 399 de los Simpsons llamado "24 minutes" donde Lisa y Bart tratan de echar abajo el plan de los chicos malos para detonar una bomba fétida durante la venta de pasteles de la escuela, en cierto momento Bart llama a Lisa pero se cruza con el teléfono de Jack Bauer y el resto es historia. Les dejo el video y los diálogos para que le sea más fácil entender a quien así lo requiera :)




Bart: Son of a beachball, they've gone!
Bart: I’ve got a man down! well... not a man, a very "special boy".
Jack: Chloe I need those schematics now.
Bart: What? Who is this?
Jack: I'm Jack Bauer, Who the hell are you?
Bart: Me? uh... I'm Ahmed Adoodie (I made a doodie)
Jack: Chloe find out all you can about Ahmed Adoodie. Does anyone there Ahmed Adoodie?
Chloe: Ahmed Adoodie, wealthy saudi financier, disappeared into Afghanistan in the late 90's
Jack : Really?
Chloe: No Jack it's a joke name you're being set up
Jack: Dammit!
Homero: Oh i'm just glad to taste like hotdogs
Jack: Good work Lisa!
Bart: What about me?
Jack: Bart Simpson, 12 minutes ago you made an annoying prank phone call to me. All units move in! I pulled every single field agent off all other cases to track you down and bring you to justice. It was a tough decision, but I think I made the right call.

Jack: it's okay, That was Shelbyville.


Acá hay otro de casi 7 minutos

4 comentarios:

Miguel dijo...

Muy bueno,ja,ja,ja, precisamente me estaba "desenpolvando" la cuarta temporada de 24

Ciaoc,ciao

Anónimo dijo...

Bien! me hiciste caso!!
hahaha pues nadamas andaba pasando
nos vemos al rato

Luis Cineralio dijo...

Ja Ja Ja Ja

Muy bueno.

Jack Bauer rules!

Saludos Ruth!

Ruth dijo...

GEnial verdad??


¡Saluditos!